Скочи на садржај

Kako se udebljati na brzaka

јул 24, 2010

Ja sam pothranjena, a ja stvarno želim da se dobije više težine. Molim Vas recite mi kako.
Ovo pitanje se veoma retko postavlja jer san vecine je da smrsaju i malo koga zanima kako se udebljati ali ima i takvih.
Pohlepan čitač – Korisnik About.com
Odgovor: da se ugojiti i biti zdrav, trebate pojesti više kalorija svaki dan od zdrave hrane i izabrati pravu vrste vježbe.
Kako mogu biti pothranjene?
Visoka učestalost pretilosti i prekomjerne tjelesne težine problema u našoj kulturi znači mnogo više naglasak stavljen je na gubljenje težine, a ne dobivanjem težine. Lako je zaboraviti o ljudima koji imaju problema da bude previše tanki.

Biti mršav može dovesti do poremećaja prehrane, kronične bolesti, a također je briga za sportaše i prirodno tanke ljudi koji žele biti veći, jači, i više mišićne. Starije osobe mogu postati underweight. Postupni gubitak okusa i mirisa, odnosno nesposobnosti za pripremu zdravih obroka, rezultira postaje previše tanka.

Dok su težine ili pretilo je poznati faktor rizika za kronične bolesti, da previše tanke također može povećati rizik osobe od umiranja od bolesti kao što su zatajenje srca i raka. Starije žene koje su pothranjene mogu postati krhki, što znači da imaju veću vjerojatnost da pate od osteoporoze i prijeloma kuka. Biti underweight svibanj isto tako povećati čovjekovu šansu za erektilnu disfunkciju.
Što jesti i kako se udebljat ?
Povećanje unos junk hrane i masnih namirnica nije dobar način da se ugojiti. Junk hrana obično sadrže nezdrave trans masti ili zasićene masti. Iako vam treba povećati kaloričnu potrošnju za dobivanje težine, kalorije koje bi trebao doći iz namirnica koje su dobre za vas.

Zdrave masti su Omega-3 esencijalnih masnih kiselina izvora kao što su tuna, losos, lan, i orasima. Dobri izvori proteina su nemasno meso, riba, perad, orasi, sjemenke i mahunarke. Zdrave ugljikohidrata izvori uključuju voće, povrće i cjelovite žitarice.

On svibanj biti lakše jesti pet ili šest manjih uravnotežena obroka dnevno umjesto tri velika obroka jede, pogotovo ako se ne koriste za jelo puno u jednom sjedi.

Protein praha i prehrambene dopuniti pića kao što su osigurati (usporedite cijene) može se dodati kao između jela grickalice ako još uvijek treba više kalorija. Neki protein praha su aromatizovan i samo je potrebno dodao vodom i drugima može biti pomiješan sa svojim izborom sok ili mlijeko za poboljšanje okusa.

To bi također biti zdrava ideja dodati malu količinu laneno ulje i neke psyllium prahu dodati neke omega-3 esencijalnih masnih kiselina i ekstra vlakana.
Dijetetski dodaci i dobivanja na težini
Kvalitetan multivitaminsko mineralna nadopuna je dobra ideja kako bi bili sigurni da dobivate sve vitamine i minerale koje trebate. Neki ljudi smatraju da je njihova masa mišića povećava s protein dodataka koji sadrže određene mješavine aminokiselina kao što su kreatin (uspoređivati cijene) i glutamina (uspoređivati cijene). Neki ljudi koji su jako bolesni trebate tekuće prehrambene preparate koje su dostupne putem njihove liječnike.
Buntovna Vježba se ugojiti
Vježba je također važan za zdrav debljanje. Otpor trening vježbe kao što su dizanje tegova će vam pomoći da povećate svoju veličinu mišića. Aerobik vježbe kao što su trčanje i biciklizam stacionarni su bolji za gubitak masnoće i prekomjerne aerobni trening može uzrokovati da se više gube težinu. Otpor trening se može obaviti u klubu zdravlja, teretanu ili kod kuće uz odgovarajuću opremu.

Sjetite se da to može potrajati neko vrijeme da dobije težinu trebate, ali budite strpljivi i nastavite odabrati zdravu hranu sve dok ne dosegnete svoj cilj weight.
Alat za pomoć te ugojiti
Koristite ove savjete i alate za pomoć dobivaju na težini:

* Počnite s ovim kalorije i prehranu Vodič saznati koliko kalorija ćete morati doći do težine koju želju.
* Koristite dnevnik prehrane kako bi pratili vaš kalorijski unos kako bi bili sigurni da dobivate sve kalorije i hrane koja vam je potrebna.
* Možete koristiti i on-line programa kao što su kalorije grof da biste pratili svoj kalorijski unos, svoje vježbe i promjene u težini. Kalorija Točka Plus ima veliku bazu podataka o prehrani informacija za gotovo bilo koju hranu koju vole jesti.
* Dodaj zdrave kalorija za doručak s ekstra kriška cijelog zrna tost i maslac od kikirikija.
* Mid-ujutro i poslijepodne zalogaje bi trebao biti hranjiv, a ne nešto posve bezvrijedno. Staza miješa sadrže zdrave orasi, suho voće i zdrave kalorija može dodati na svoj način ishrane.
* Nemojte dodati kalorija za vaše obroke odabirom nezdravo pržene hrane, kao što su francuski krumpir, piletinu nuggets i riblji štapići. Odaberite zdravu hranu kao što su pečeni krumpiri, pečene piletine i ribe, samo napraviti svoj dio malo veći.
* Čuvajte svoje obroke uravnotežene. Jedan obrok treba imati zdrav izvor proteina kao što su riba, nemasni meso, piletinu ili mahunarki plus dva ili tri serviranja povrća. Zeleno povrće dodati puno vitamina i fitonutrijenata, a škrob krumpira i kukuruzni dodati dodatni kalorija.
* Pijte zdrave napitke, kao što su mlijeko i voćni sokovi dodati kalorija. Nemojte izabrati meden sodas, koje samo dodati kalorija i bez prehrane.
* Izvedba programa je trening s utezima uz pomoć iz About.com je

About these ads

Под → Uncategorized

Оставите коментар

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

%d bloggers like this: